söndag, april 27, 2008

otroligt.

kände ikväll hur det kliade på benet, och nu upptäckte jag att de var ett myggbett.
Har myggorna redan dykt upp? Galet.

Dagens trevliga är att jag har kvar min Coca cola burk. Den får jag dricka någon annan dag.

Sen en sak jag har funderat på länge..

Varför börjar en massa folk skriva till en när man precis ska gå och lägga sig, eller ska ut, när man verkligen inte vill att folk ska skriva? (men man måste vara online för det är någon man skriver till om man behöver hjälp med t.ex en uppgift eller liknande)

Men när man är helt fri så att folk kan skriva till en så är det typ aldrig någon som skriver till en.
Eller så är det nästan ingen online. Iof är jag väl inte heller bättre på att skriva ;D

nu lockar sängen.
Natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det inte s.k. vårknölar då? Brukar jag få när snön smält. :)