fredag, maj 16, 2008

självterapi?

Den här bilden lägger jag väl mest upp för egen del, för att jag själv ska inse att saker och ting har förändrats under 2 år. Även om jag själv kan se förändringar så inser jag inte de. Jag är fortfarande tjejen till höger. Jag kan titta på bilder och tänka "Är det dära jag?" ibland kan jag tänka de som en positiv tanke, eller som i de flesta fall en negativ tanke. Jag är helt vilse i mig själv och vet ibland inte vem jag är, oftast känner jag mig som två personer. Antingen tjejen till vänster eller tjejen till höger. Jag skriver inte det här inlägget för att få en massa kommentarer, för de vet jag inte ens om jag skulle vilja ha vare sig de skulle vara positiva eller negativa kommentarer gör det ont. Utan jag lägger ut detta inlägg för min egen skull, förr att jag ska inse att jag är en helt annan person än tjejen till höger idag.

Vet att jag skulle sluta med alla negativa inlägg i bloggen nu, men idag var det ett undantag.

Inga kommentarer: