onsdag, maj 21, 2008

onsdag.

Idag är det avslut för ungdomskvällarna nu inför sommaren.
Så om några timmar blir det midda som avslutning ^^
Mums.


på tal om annat, med tentan går det inte lika bra.
Har noll motivation men har iaf börjat skriva den. Har även renskrivit och skickat in restuppgiften om hoppas på ett godkänt nu så att jag inte behöver tänka på den.
Men i morgon blir det minsann att sitta i biblioteket och arbeta med tentan så att inget annat lockar mina tankar som försvinner allt för lätt när man sitter vid datorn.
Så i morgon ska jag vara duktig och inte logga in på internet medans jag sitter i ub!
Go me! så kankse jag iaf blir färdig med de lilla jag har kvar på matte delen och hela svenska delen. vore väl härlit?

Skulle nog ha mer motivation om jag sov bättre.
Igår gick jag faktiskt och la mig "tidigt" men vaknade strax efter 5 av en jätte skum dröm och hade sedan svårt att somna om. Hade faktiskt tänkt att sitta nere i ub idag, men av fler orsaker blev det inte så. Men jag får iaf vara nöjd med de jag har gjort idag, har ju iaf börjat och nästan gjort färdigt matte delen.

Fick även mitt schema för sommaren och är faktiskt riktigt nöjd, men jag hoppas på fler dagar i juni. men måste även ta bort tre dagar då jag är borta, som hon måste ha glömt bort.

Inga kommentarer: