torsdag, juni 08, 2006

nervös!

I morgon är det studenten å jag har varit nervös hela långa dagen.
kommer å va hypernervös inför i morgon..

är så nervös att jag får ont i magen å mår illa :P

Men ska bli så skönt att äntligen få ta studenten, känns grymt skönt.


pratade även med Agge som är min teckenspråkslärare och jag fick MVG i kursen! trodde absolut inte att jag skulle få de,för jag trodde att jag körde totalt i den styrda produktionen när jag var så nervös! men hade dock bara 2 fel på den!
å hon sa att det var det absolut bästa jag har gjort! :)
Är så nöjd!! :)


snart ska jag åka hem med 2 bussen, ska fara ut en sväng på byn och handla de sista, å sen ska jag stryka kläderna så att allt är färdigt tills i morgon! :)
å så måste jag packa alla grejer som mamma å pappa ska ta med sig till villis :)

Inga kommentarer: